Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:24:36+01:00
Njapierw przedstawiasz W mojej pracy będę rozwarzał hasło czy warto się uczyć podajesz powady za i przeciw (argumenty np bycie mądrym a negatywne dużo nauki podajesz np wielkich ludzi co osiągneli i na koniec wniosek oczywiście twój:)
2010-03-01T18:27:54+01:00
Moim zdaniem warto się uczyć ponieważ jak będziemy osiągali wiedzę teraz, to później będzie nam łatwo znaleźć pracę i wtedy za te zarobione pieniądze będziemy mogli utrzymać rodzinę i dom. Rodzina będzie z naszych wyników w szkole zadowolona, a z nas mogą być dumni. Jak nie będziemy się uczyć możemy nie znaleźć pracy.