Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:41:08+01:00
Każde dziecko
- duże, małe,
gdy ma miłość,
czuję się wspaniale.

Niestety tak jest na świecie,
że niewielu ich ma jej wiele, wiecie.
Małe brzuszki, wychudzone
i te serca wygłodzone,
każdy uśmiech, każde słowo,
sprawia, że czują się wesoło.

Tak więc sprawmy, by te dzieci,
zawsze wiedziały, jak nam zależy,
by nie czuły się jak śmieci,
lub książka zakurzona, co na półce sobie leży,
lecz pokażmy im, co to miłość
i jak to jest kochać.. :)
2010-03-01T18:54:50+01:00
Dzieci głodne miłości

Dzieci głodne miłości,
nie zależy im jedynie na litości,
tylko najważniejszej dobroci.
Czasem nie mają gdzie przespać nocy,
a czasem po prostu oderwania od niej.
Bóg nam w chwili każdej,
może uchylić wiary swojej.
Możesz na niego liczyć zawsze:
w dzień,w noc i po śmierci także.