Odpowiedzi

2010-03-01T18:35:30+01:00
Nie wiem co znaczy te słowo ale te zdanie to miej więcej Podróż (wycieczka) bierze (przedsiębierze) jego podróż (wycieczka) na dół pewna ilość Yorku najciemniejszy strona (boczny) ulice i *alleywaysown*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:37:26+01:00
Nie wiem co oznacza te Tour Down...
Ale jak chcesz coś przetłumaczyć to wejdź na stronę www.mtranslator.pl i spokojnie sobie przetłumaczysz. ;))