Odpowiedzi

2010-03-01T18:43:55+01:00
1*1 000=1 000cm =10m
1*10 000=10 000cm = 100m
1*100 000=100 000cm = 10000m

Daj naj plis :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:53:07+01:00
1cm na mapie w skali:
- 1:1000 odpowiada 1000cm w rzeczywistosci lub 10m metrom w rzeczywistosci a 1mm to na tej skali to 1 metr

- 1: 10 000 odpowiada 10 000cm w rzeczywistosci lub 100 metrom w rzeczywistosci a 1mm to na tej skali 10 metrow

- 1:100 000 odpowiada 100 000cm w rzeczywistosci lub 1 000m metrom w rzeczywistosci a 1mm to na tej skali 100 metrow