Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:49:55+01:00
-Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać
-Człowiek nie jest stworzony do klęski
-Są w życiu rzeczy o które warto walczyć, a na niektóre warto poczekać
-Człowiek nie mądrzeje na starość, ale staje się ostrożny
-Człowiek nigdy nie zgubi się na morzu
-Chciałem, żeby to był prawdziwy stary człowiek, prawdziwy chłopiec, prawdziwa ryba i prawdziwy rekin. Jeśli mi się to udało, jeśli są prawdziwi, oznacza to bardzo wiele. Najtrudniej jest stworzyć coś naprawdę prawdziwego, a może nawet prawdziwszego od prawdy.(ostatnie to jest wypowiedź autora o "Starym człowieku i morzu")
2 3 2
2010-03-01T19:01:08+01:00
1.„Człowiek nie jest stworzony do klęski, człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.”
2."Człowiek nie mądrzeje na starość, ale staje się ostrożny."
3."Są w życiu rzeczy o które warto walczyć, a na niektóre warto poczekać."
4."Najtrudniej jest stworzyć coś naprawdę prawdziwego, a może nawet prawdziwszego od prawdy"
5."Człowiek nigdy nie zgubi się na morzu".
4 3 4