Przetłumacz na język niemiecki
1) Ona ma długi żółty sweter z krótkimi rękawami
2) Ona ma krótką biało-czarną kurtkę w paski
3) Ona ma jasne dżinsowe spodnie
4) Ona ma krótkie brązowe kozaki
5) Ona ma jasno czerwoną torebkę

Bardzo proszę o szybkie przetłumaczenie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:49:38+01:00
1) Sie hat lange gelben Pullover mit kurzen Ärmeln
2) Sie hat kurze schwarz-weiß gestreifte Jacke
3) Sie hat helle Jeans-Hosen
4) Sie hat kurze braune Stiefel
5) Sie hat eine klare rote Handtasche
2010-03-01T18:54:05+01:00
1)Sie hat lange gelben Pullover mit kurzen Ärmeln
2) Sie hat kurze schwarz-weiß gestreifte Jacke
3) Sie hat helle Jeans-Hosen
4) Sie hat kurze braune Stiefel
5) Sie hat eine klare rote Handtasche