Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:25:42+02:00
Komórki roślinna zwierzęca i grzybowa mają ściany komórkowe i różnią się one tylko tym że są inaczej zbudowane tj:
-ściana komórkowa roślinna jest zbudowana z cytozolu i cukrów
-ściana komórkowa bakterii jest zbudowana z białek i cukrów
-ściana komórkowa grzybów jest zbudowana z chityny
1 5 1
2009-10-19T18:27:47+02:00
Ściana komórkowa bakterii jest taka galaretowata dlatego że ma otoczkę śluzową dzieki temu komórka może z mieniać swój kształt grzyba zarówno jak i rośliny jest twarda i dlatego komórka rośliny albo grzyba niemoże się poruszać
1 4 1