Odpowiedzi

2010-03-01T18:49:49+01:00
Wady: trzeba duzo robic
zalety: jest czyste powietrze , spokuj,zdala od spalin
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:00:09+01:00
Zalety:
- Można oddychać świeżym powietrzem
- Wokół nas jest cicha i spokój
- Można pójść do lasu na grzyby lub na łąkę po kwiaty
- Zna się każdego mieszkańca
Wady:
- Nie znasz każdego mieszkańca
- Zanieczyszczone powietrze
- Częsty hałas z ulicy