Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T18:52:36+01:00
Ale tu nie ma załżcznikap;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:40:32+01:00
Budka jest bardzo mała ale ładna. Kiedy z niej dzwoniłam do rodziców w słuchawce szumiało. Jest w moim ulubionym kolorze czerwonym. Wiele ludzi nie lubi kozystac z budek telefonicznych ale ja uwazam ze to lepsze niz komórka. W Angli jest bardzo duzo takich budek telefonicznych ale ta na rogu jest moja ulubioną. Zawsze chodze tam gdzy musze zadzwonic.

phone Booth is very small but pretty. When I call to my parents from there in earpiece was hear noice. phone Booth are in my favourite colour red. A lot of people doesnt like to use them but i think that phone booth is better than mobile phone. There is a many phone booth in England but that on corner is my fevourite. I always use them wen i wont to call in important matter


NIE BYŁO TAM ZAŁACZNIKA WIEC WYMYSLIŁAM COS NA POCZEKANIU. MOZE SIE PRZYDA.
;)
1 5 1