Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:57:02+01:00
Gdy nadchodzi wiosna czuje sie jakbym zrzucala gruby plaszcz zimowy i zakladala cienka kurtke(nie tak doslownie).Czuje tez radosc bo wiem ze nie bedzie juz tak zimno,ponuro,ze nie bedzie ciagle padac snieg i ze nie bedzie mrozacego wiatru oraz co najwazniejsze nie bedzie slizgo bo to najgorsze.Wszedzie topi sie snieg i widac zielona trawe i zielone paki na drzewach.Czuje sie bardziej szczesliwa bo bedzie juz cieplo i nie trzeba bedzie nosic tych wszystkich kurtek i kozakow, bo ja tego niecierpie w zimie.


pozdrawiam :))
2010-03-01T19:04:40+01:00
Gdy nadchodzi wiosna czuję wokół jej piękne zapachy. Najbardziej uwielbiam gdy małe ptaki śpiewają na gałązkach drzew. Lubię też kiedy wszystko kwitnie dookoła.Najpiękniejsze to jest również odradzanie się gałązek drzew. Kiedy wszystkie zwierzęta budzą się ze snu zimowego to odczuwam taki niby zachwyt. Moich uczuć nie da się do końca opisać, są one takie niezwykłe.