Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:21:27+02:00
Osoby uważane za autorytety mają spory wpływ na Polaków, ponieważ nasi rodacy starają się upodobnić do tych ludzi. Próbują żyć w taki sam sposób, mieć takie same zainteresowania oraz poglądy, co znacznie wpływa na nasz kraj z wielu powodów. Jeżeli są to właściwe autorytety to w korzystnie dla kraju natomiast jeżeli chcemy się upodobnić do osób imponujących tylko sławą nie jest to dobry sposób.
69 4 69
2009-10-19T20:59:05+02:00
Polacy mają pewnego rodzaju obsesję na punkcie upodobniania się do ludzi ważnych i pewnego rodzaju autorytetów. W takim razie możemy wywnioskować że wpływ jest ogromny i nie zawsze pozytywny.
123 1 123