Odpowiedzi

2010-03-01T18:57:23+01:00
X - bilet ulgowy
x+18 - bilet normalny
x+x+18=48
2x+18=48
2x=30
x=15 - bilet ulgowy
x+18=15+18=33 - bilet normalny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:58:00+01:00
X- cena biletu normalnego
y-cena biletu ulgowego

x+y=48
y=x+18

x+x+18=48/-18
y=x+18

2x=30/:2
y=x+18

x=15
y=15+18

x=15
y=33

3 3 3
2010-03-01T19:01:43+01:00
Za 2 bilety do teatru : normalny i ulgowy zapłacono 48 zł. Ile kosztował bilet ulgowy , jeżeli był tańszy od normalnego o 18 zł ?

x- bilet ulgowy
y- bilet normalny

x+y=48
y=x+18

x+x+18=48/-18
y=x+18

2x=30/:2
y=x+18

x=15
y=15+18

x=15
y=33
1 5 1