Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T18:58:11+01:00
Polecam ci stronke banita.pl tam jest wszytkow ,w iem bo sama z tamtąd korzystałam . jak tam wejdziesz to niciśnij kurs języka html i tam jest wszyściutko
2010-03-01T18:58:44+01:00
<a href="adres.html">opis odnośnika</a> - odsyłacz
<a href="javascript:history.back();">Wstecz</A> powrót do poprzedniej strony
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:09:08+01:00
Nie ma lepszego kursu html niż http://kurshtml.boo.pl . :)