1. Obwód trapezu równoramiennego wynosi 32 cm. Jedna z podstaw ma długość 2 cm, a druga jest cztery razy dłuższa. Oblicz długość ramienia tego trapezu.
2. Oblicz obwód deltoidu, w którym jeden bok ma długość 16 cm, a drugi jest o 2 cm krótszy.
Proszę to pilne na jutro!

2

Odpowiedzi

2010-03-01T19:04:25+01:00
1 długośc jednego ramion = 27 drugoigo =27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:09:35+01:00
1.
a=2cm
b=2*4=8cm
2ramiona=32-8-2=22cm 1ramie=22:2=11
2.
a=16cm
b=16-2=14cm
Obw=16*2+14*2=32+28=60cm
(liczę na maxika ;))
1 5 1