Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:02:12+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy (najważniejsze)
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
22 4 22
2010-03-01T19:02:27+01:00
5 warunków dobrej spowiedzi
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
19 4 19
2010-03-01T19:02:58+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.
Najważniejszy jest żal za grzechy ;)
19 4 19