Przetłumaczy ktoś na polski :D

Gesucht wird ein Architekt varantwortlich fur Planung, Projektierung und kalkulation von Industrie- und Gewarbe bauprojekten: von der Gebaudehulle (stahl-dach-wand) bis zum schlusselfertigen Gebaude


Wir suchen eine Call Center Agent Aufgaben: Akquisition per Telefon in englischer Sprache.

Koch mit Erfahrung in Kantine, Restaurant, Catering sucht eine Stelle. Kenntnisse uber chinesische Kuche vorhanden.

Chemiker und- padagogin mit 20-jahriger Berufserfahrung bietet in Stuttgart/Innestand Geigen- und Gitarrenunterricht an.

Kellner zum Valentino Cafe gesucht. Studenten und Schullern konnen wir einen idealen Job bieten. Unser Team besteht ausschileBlich aus jungen, attraktiven und freundlichen Menschen, die neben ihrem Studium oder ihrrer Schulzeit geld vardienen mochten. Du kannst flexibel bei uns arbeiten. Malde dich bei uns, dann laden wir dich gerne zu einem unverbindlichen informationsgesprach ein.

Z góry dzięki :) i sorry za błedy ale młodsza sis pisała xD

2

Odpowiedzi

2010-03-01T19:17:48+01:00
Poszukiwane są plany architekta w zakresie planowania, projektowania i kosztorysowania przemysłowych i = plany budowy przegrodach budowlanych (dach stali ściany) do budynku.
Dążymy do Call Center Agent Obowiązki: Nabycie przez telefon w języku angielskim.
Kucharza z doświadczeniem w stołówka, restauracja, catering szuka pracy. Wiedza na temat kuchni chińskiej dostępne.
Apteki i padagogin 20 lat stare oferuje doświadczenie w Stuttgart / skrzypce Innestand i nauka gry na gitarze.
Kelner w Cafe Valentino przeszukane. Studentą i uczniom możemy zapewnić doskonałą pracę. Nasz zespół składa się z młodych, atrakcyjnych i przyjaznych ludzi, którzy chcą poszukać cen obok studiów lub szkoły . Możesz pracować elastycznie z nami. Malde jesteś z nami, chętnie zapraszamy do wzięcia niewiążące informacje .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:19:33+01:00


Poszukiwany architekt odpowiedzialny za planowanie,projektowanie i kalkulacje projektow budynkow przemyslowych:poczawszy od wykopu przez konstrukcje,sciany, dach az do gotowego oddania z kluczem.
Poszukiwyny agent w agencji Call Center.Obowiazki:Akwizycja przez telefon w jezyku angielskim.
Kucharz z doswiadczeniem w stolowce,restauracji i w kateringu.Posiadam wiedze na temat chinskiej kuchni.
Nauczycielka chemii z 20 letnim zawodowym doswiadczeniem oferuje w Stutgarcie/srodmiescie nauke gry na skrzypcach i gitarze.
Poszukiwany kelner do kafejki Walentino.Studentom i uczniom mozemy zaoferowac idealna prace.Nasz zespol sklada sie z mlodych,atrakcyjnych milych ludzi,ktorzy oprocz studiow lub szkoly chca dorobic.U nas mozesz pracowac w nienormowanym czasie.Zglos sie do nas a zaprosimy cie na niezobowiazujaca rozmowe.
1 5 1