Odpowiedzi

2010-03-01T19:17:10+01:00
Kwas siarkowy IV - H20+SO2-->H2SO3

kwas azotowy V - H2O+N2O5--> 2 HNO3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:24:08+01:00
SO2 + H20 strzałka H2SO3
N2O5 + H2O strzałka 2HNO3
2010-03-02T00:52:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
SO2 + H2O---->H2SO3
N2O5 + H2O---->2 HNO3