1.Skróć ułamki jeżeli to możliwe:
a)⁷/₁₀
b)⁹/₂₀
c)²⁴¹/₁₀₀₀
d)3 ⁸⁷⁰⁷/₁₀₀₀₀
e)6 ³/₅₀
f)9 ⁹/₅₀₀

2.Zapisz podane liczby, pomijając niepotrzebne zera.
a) 0,40
b) 0,030
c) 0,2500
d) 6,00
e) 9,8070
f) 50,70
g) 30,020


Potrzebuję szybko.
Daję naj. ^^

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:26:20+01:00
1.Skróć ułamki jeżeli to możliwe:
a)⁷/₁₀
b)⁹/₂₀
c)²⁴¹/₁₀₀₀
d)3 ⁸⁷⁰⁷/₁₀₀₀₀
e)6 ³/₅₀
f)9 ⁹/₅₀₀
Nie da się skrócić żadnego.

2.Zapisz podane liczby, pomijając niepotrzebne zera.
a) 0,4
b) 0,03
c) 0,25
d) 6
e) 9,807
f) 50,7
g) 30,02
2010-03-01T19:40:22+01:00
2.
a) 0,4
b) 0,03
c) 0,25
d) 6
e) 9,807
f) 50,7
g) 30,02
2 3 2