Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:29:24+01:00
Możesz rozwinąć swoją wiare po przez czytanie i rozmyślanie bibli a od momentu jestes zobowiązany do przestrzegania przykazań.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T21:23:20+01:00
Swoją wiarę mogę rozwijać poprzez częstą modlitwę , częste uczestnictwo we Mszy św. , czytając Pismo św. Od momentu chrztu św. zobowiązana jestem do głoszenia słowa Bożego.
2 4 2