Prosze o przetłumaczenie

One of my favourite bands is the Ich Troje.There are tree members:Michał Wiśniewski singer Jacek Łągwa and Magda Pokora.My favourite members is Michał Wiśniewski.They've got vere cod voices.Their best cd was called,,Powiedź''.My favourute track on that CD is,,Zawsze z tobą chciałbym być''.Ich Troje are doing a tour of the Poland Year and I'm going to get some tickets for the Warsaw Concert.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:19:46+01:00

Jednym z moich ulubionych zespołów jest Ich Troje. Są to drzewa ich członków: piosenkarz Michał Wiśniewski Jacek Łągwa i Magda Pokora.Moim z ulubionych użytkowników jest Michał Wiśniewski. 'dostał rzeczywiście dorsza głosy. Ich najlepsze cd nazywano, powiedz''. Moim ulubionym utworem na tym CD jest,, Zawsze z Toba chciałbym być”.
Mam tylko tyle
2010-03-01T21:03:03+01:00
Jednym z moich ulubinych zespołów jest Ich Troje. Jest tam troje członków: Michał Wiśniewski piosenkarz Jacek Łągawa i Magda Pokora. Moim ulubionym członkiem jest Michał Wiśniewski. Oni mają rzeczywiście dorsza głosy. Ich najlepsze CD zostało nazwane "Powiedz". Moją ulubioną piosenką na tym CD jest "Zawsze z tobą chciałbym być". Ich Troje robią tournee Polska Roku i mam zamiar zdobyć bilety na warszawski koncert.


Na pewno tam miało być "vere cod"? O.o Bo to brzmi trochę głupio