Odpowiedzi

2010-03-01T20:22:03+01:00
*jestem leniwa, ponieważ nie chce mi się nic robić
*jestem towarzyska,ponieważ spotykam się z kolerzankami
*jestem skąpa, ponieważ nie umiem się dzielić
Mam nadzieję, że się spodoba:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:23:07+01:00
*Jestem leniwa, ponieważ uwielbiam cieszyć się każdą chwilą. Świat dookoła jest piękny i nie mam czasu na zbędne obowiązki. Wolę rozkoszować się wolnością.

*Jestem towarzyska, ponieważ każda chwila spędzona z przyjaciółmi nie jest zmarnowana. Przy nich uczę się wielu nowych rzeczy i poznaję świat.

*Jestem skąpa, ponieważ to co jest moje jest dla mnie ważne i nie lubię się tym dzielić. Na pewne rzeczy pracujemy przez wiele lat i nie lubimy ich marnować