Odpowiedzi

2010-03-01T20:43:28+01:00
A) Zn - 2 e ------->Zn²+
b)Sn⁴+ + 4e ------->Sn
c)Mn²+ - 5e ---------> Mn⁷+
d) Cl⁵+ + 6e -------->Cl-
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T00:26:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) Zn⁰ - 2e------->Zn²⁺
b) Sn⁴⁺ + 4e-------->Sn⁰
c) Mn²⁺ - 5e---------> Mn⁷⁺
d) Cl⁵⁺ + 6e-------->Cl⁻
6 3 6