Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:23:49+01:00
Sens geograficzny: Spadająca krople na skałę w przeciągu wielu lat jeżeli padają w ten sam pkt. w końcu potrafią wydrążyć w skale otwór
sens polonistyczny: Przenośnia dotycząca tego, że nawet największa siła w końcu ulegnie po wielu atakach i inicjatywach
6 4 6
2010-03-01T20:25:01+01:00
To prawda "Kropla drąży skałe" to jest przenośnia,a nawet w metaforycznym znaczeniu tego co tak mała rzecz może tyle uczynić...
1 4 1