Proszę o sprawdzenie zdań. ; *

1.Winter break is short because while skaing students will put in danger.
2. Winter break is short become while winter break students are boring.
3. Winter break is short because while winter break students don't learn.
4. Winter break is short because students will become bad children.
5. Winter break is short because ministry set that ruly.

Ma ktoś jeszcze pomysł DLACZEGO FERIE SA KRÓTSZE??

2

Odpowiedzi

2010-03-01T20:36:33+01:00
Twoje zdania są napisane prawidłowo, ale jak znając nauczycieli może przyczepić się do tego ciągłego zwrotu "Winter break is short..." .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:40:19+01:00
Radziłabym drugie zdanie zmienić tak Winter break is shorter, that students are not bored.
Winter break is shorter, because it is the interval during which the students can afford to relax.
Winter break as well share the first semester of the first semester. to sa dwa zdania, które możesz napisać i tłumaczenia do nich Zimowa przerwa jest krótsza, ponieważ to jest przerwa podczas, której uczniowie mogą sobie odpocząć.
Zimowa przerwa tak właściwie dzieli pierwszy semestr od pierwszego semestru.