Odpowiedzi

2010-03-01T20:38:38+01:00
Piotr, Jan i Jakub wraz z Chrystusem posli na Górę Tabor aby się modlić.
Oni wszyscy zapali w sen i Jezus modlił się sam.
Gdy się zbudzili Jezusa twarz i szaty były śnieżno białe i świeciły.

W ten czas nadciągnął ciemny obłok a z niego rozległ się głos:
"TO JEST MÓJ SYN UMIŁOWANY, JEGO SŁUCHAJCIE"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:05:08+01:00
Jezus udaje się z umiłowanymi uczniami na górę. Góra to symbol trudu i wyrzeczenia. Jednak warto je podjąć. Jezus , gdy się modlił jego twarz stała się inna. Modlitwa zmienia człowieka. Sprawia że się przemienia i staję się lepszy. Ale jest wyrzeczeniem które jednak warto podjąć. Warto modlić się codziennie systematycznie. Warto znaleźć własną górę spotkania z Jezusem. Może to być modlitwa, śpiew, Eucharystia czy adoracja. forma dowolna. Ważne abyśmy nie tracili kontaktu z Bogiem i prosili go o siłę w wytrwaniu w postanowieniach wielkopostnych