Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T20:40:57+01:00
Autor w przyjazny dla czytelnika sposób opisał całą historię Tomka. Każdy mógł znaleźć w Tomku (w mniejszym lub większym stopniu) swoje odzwierciedlenie
2010-03-01T20:45:34+01:00
Ponieważ jest fascynująca i ciekawa. Moim zdaniem jest bardzo fajna ponieważ są ciekawe i straszne przygody. Każdemu czytelnikowi polecam tą książe który lubi powieści przygodowe.