Odpowiedzi

2009-10-19T18:52:28+02:00
Zwrotka pierwsza:
Pan kiedyś stanął nad brzegiem,
Szukał ludzi gotowych pójść za Nim;
By łowić serca
Słów Bożych prawdą.
***
Pan szukał ludzi,
którzy pomogliby mu nawracać innych
Słowem Bożym.
***
Refren:
O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś,
Twoje usta dziś wyrzekły me imię.
Swoją barkę pozostawiam na brzegu,
Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów.
***
Panie, Ty mnie wybrałeś [coś jak powołanie]
Swoje dotychczasowe życie pozostawiam za sobą,
zaczynam nowe z Tobą.
***
Zwrotka 2
Jestem ubogim człowiekiem,
Moim skarbem są ręce gotowe
Do pracy z Tobą
I czyste serce.
***
Nie mam za wiele,
bo jestem tylko człowiekiem,
ale to wystarczy by Ci pomagać
***
zwrotka 4:
Dziś wypłyniemy już razem
Łowić serca na morzach dusz ludzkich
Twej prawdy siecią
I słowem życia.
***
Dziś zaczniemy nawracać, nauczać.
Twoją prawdą i słowem



Ciężko mi było to zinterpretować i może źle zrozumiałam ten tekst, ale liczę że choć troszeczkę pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:38:56+02:00
1. Pan kiedyś stanął nad brzegiem,
Szukał ludzi gotowych pójść za Nim;
By łowić serca
Słów Bożych prawdą.
______________________
Według mnie to oznacza, że Jezus poszukiwał ludzi, którzy tak jak apostołowie podążyliby za nim i pomogli głosić ludziom Słowo Boże, a oni przez to by się nawracali
______________________

Ref.: O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś,
Twoje usta dziś wyrzekły me imię.
Swoją barkę pozostawiam na brzegu,
Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów.
______________________
Nie wiem czy wiesz, ale Bóg już długo przed naszym urodzeniem wiedział do czego chce nas wyznaczyć. Osoba, która wypowiada się w tej piosence, mówi, że odkryła do czego Bóg ją wybrał. Zrozumiała, że Bóg do niej przemawia i postanowiła spełnić Jego wolę, którą jest głoszenie Ewangelii i nawracanie ludzi.
______________________

2. Jestem ubogim człowiekiem,
Moim skarbem są ręce gotowe
Do pracy z Tobą
I czyste serce.
______________________
Nie mam nic, co mógłbym dać Bogu, ale mam ręce, które są gotowe do pracy i czyste serce, tj. zapał.
______________________

3. Ty, potrzebujesz mych dłoni,
Mego serca młodego zapałem
Mych kropli potu
I samotności.
______________________
Wydaje mi się, że tutaj bardziej chodzi o to, że czujemy się potrzebni, żeby głosić Ewangelię, albo o to, że Bóg 'przez nas' chce przemówić do ludzi.
______________________

4. Dziś wypłyniemy już razem
Łowić serca na morzach dusz ludzkich
Twej prawdy siecią
I słowem życia.
______________________
Jestem gotowy by głosić Boże Słowo i zdobywać w Twoim imieniu serca i duszę ludzi, poprzez Twoje Słowa, tj. sprawiać, że Bóg zamieszka w naszych sercach.

Mam nadzieję, że napisałam w miarę zrozumiale.
2009-10-19T20:30:40+02:00
1.Pan kiedyś stanął nad brzegiem,szukał ludzi gotowych pójść za Nim,by łowić serca słów Bożych prawdą.
Ref:O Panie,to Ty na mnie spojrzałeś,Twoje usta dziś wyrzekły me imię,swoją barkę pozostawiam na brzegu,razem z Tobą nowy zacznę dziś łów.
2.Jestem ubogim człowiekiem,moim skarbem są ręce gotowe,do pracy z Tobą i czyste serce.
Ref:O Panie,to Ty na mnie spojrzałeś,Twoje usta dziś wyrzekły me imię,swoją barkę pozostawiam na brzegu,razem z Tobą nowy zacznę dziś łów.
3.Ty potrzebujesz mych dłoni,mego serca młodego zapałem,mych kropli potu i samotności.
Ref:O Panie,to Ty na mnie spojrzałeś,Twoje usta dziś wyrzekły me imię,swoją barkę pozostawiam na brzegu,razem z Tobą nowy zacznę dziś łów.
4.Dziś wypłyniemy już razem,łowić serca na morzach dusz ludzkich,Twej prawdy siecią i słowem życia.
Ref:O Panie,to Ty na mnie spojrzałeś,Twoje usta dziś wyrzekły me imię,swoją barkę pozostawiam na brzegu,razem z Tobą nowy zacznę dziś łów.


Nie wiem czy dobrze zrozumiałam?

Mam nadzieję że pomogłam;]