Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:02:29+01:00
Strefa korzeni pobocznych-odpowiada za stabilność rośliny
Strefa włośnikowa-za ich pomocą roślina pobiera wodę i sole mineralne
Stożek wzrostu -dzięki tej strefie jest przyrost korzenia na długość
Strefa wydłużania-w tej strefie komórki osiągają wielkość typową dla swej dojrzałej postaci
33 4 33
2010-03-01T21:06:30+01:00
Strefa korzeni pobocznych - odpowiadają za stabilnoiśc rośliny
Strefa włośnikowa - pobiera wodę z solami mineralnymi
Stożek wzrostu - odpowiada za wzrost korzenia i daje początek nowym tkanką korzenia
Strefa wydłużania - to taka w której tkanki twórcze tworzą podziały komórkowe
14 3 14
2010-03-01T21:08:26+01:00

Strefa włośnikowa-pobieranie wody z gleby

Stożek wzrostu –przyrost korzenia na dlugosc

Strefa wydłużania-wzrost korzenia
Strefa korzeni bocznych-w tym miejscu korzeń tworzy odgalezienia boczne odpowiadające za utrzymanie rośliny w podłożu

12 4 12