Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:57:18+01:00
Nazywany jest ojcem medycyny. Podał bowiem wiele cennych wskazówek, uznawany do dzisiaj przez lekarzy. Hipokrates był również autorem podstawowych zasad postępowania jakimi powinien kierowac się lekarz . Nie uległy one zmianie i lekarze na całym świecie zobowiązują się ich przestrzegac do dzisiaj.
21 4 21
2010-03-01T21:02:49+01:00
Hipokrates urodził się w ok.460r.p.n.e. w Kos, a zmarł w ok. 370r.p.n.e. w Larysie.Był greckim lekarzem.Był obdarzony przydomkiem "Ojciec medycyny".
11 3 11