Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:51:51+01:00
Pan Jezus upada trzeci raz pod krzyżem
Pan Jezus znów upadł. To ponad jego siły fizyczne. Zmęczenie dźwigania takiego ciężaru jest nie do zniesienia. Na ciężar tego krzyża składają się grzechy ludzi , także i moje. Panie Jezu! To przeze mnie cierpisz! Przez moją głupotę , złość, przez moje słabości upadasz po raz trzeci. Panie Jezu , postaram się poprawić swoje postępowanie. Bo to dla mnie dźwigasz ten krzyż! Abym ja mogła być zbawiona cierpisz srogie bóle! Panie Jezu , postaram poprawić swoje postępowanie, byś miał lżej!
2 5 2
2010-03-01T20:52:46+01:00
Był straszny upał, samo południe, kiedy Jezus podążał na wzgórze. Wyczerpany, pobity Jezus po raz 3 upada pod ciężarem krzyża. Jest on taki ciężki nie tylko dlatego, że jest wielki, ale także dlatego, że spoczywają na nim grzechy wszystkich ludzi. Chrystus musiał nas bardzo kochać, skoro przyjął na siebie tak ogromny ciężar. Upadając pod krzyżem Jezus wprost woła do nas: patrzcie, jak was kocham! Za to, co Chrystus dla nas zrobił powinniśmy Jego również kochać i okazywać to chodzeniem na msze oraz modlitwą.
1 5 1
2010-03-01T20:57:05+01:00
Stacja 9 Pan Jezus upada po raz trzeci.

Droga na Kalwarię dobiegała końca, gdy Pan Jezus upadł po raz trzeci.Wszyscy krzyczeli ''Dalej", zaczęli go biczować. On jednak się nie dał, wstał i poszedł dalej.
1 3 1