Odpowiedzi

2010-03-01T20:55:31+01:00
0,2×(10-5x) = 3+2(x-1)
2-1=3+2x-2
1=1+2x
0=2x- równanie sprzeczne, brak rozwiązania


37= (20-4x)×0,5 -7x
37=10-2x-7x
37=10-9x
27=-9x
-9x=27/(-9)
x=-3


⅓ × (-6x+9)-4=-5(x+1)
-2x+3-4=-5x-5
-2x+5x=-5+x-x
3x=-7+4
3x=-3/:3
x=-1
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:55:32+01:00
A)0,2×(10-5x) = 3+2(x-1)
2-x=3+2x-2
-x-2x=3-2-2
-3x=-1 /:(-3)
x=1/3
b)37= (20-4x)×0,5 -7x
37=10-2x-7x
2x+7x=10-37
9x=-27 /:9
x=-3
c)⅓ × (-6x+9)-4=-5(x+1)
-2x+3-4=-5x-5
-2x+5x=-5-3+4
3x=-4 /:3
x=4/3
x=1 i 1/3


Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!!
1 5 1
2010-03-01T20:56:07+01:00
0,2(10-5x)=3+2(x-1)
2-x=3+2x-2
-x-2x=1-2
-3x=-1
x=⅓

37=(20-4x)×0,5-7x
37=10-2x-7x
9x=10-37
9x=-27
x=-27:9
x=-3


⅓(-6x+9)-4=-5(x+1)
-2x+3-4=-5x-5
-2x+5x=-5-3+4
3x=-4
x=-4:3
x=-1⅓
1 5 1