Odpowiedzi

2010-03-01T20:51:29+01:00
Dzisiejsza pogoda była piękna.
Dzisiejsz pogoda była brzydka.


Ogladanie telewizji jest ciekawym zajęciem.
Ogladanie telewizji jest nudnym zajęciem.



Uwielbiam sprzątać mieszkanie.
Nienawidze sprzatać mieszkania.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:55:28+01:00
Dzisiejsza pogoda była wspaniała.
Dzisiejsza pogoda była wyjątkowo beznadziejna.

Oglądanie telewizji sprawia mi ogromną satysfakcję.
Oglądanie telewizji jest według mnie nudne.

Uwielbiam sprzątać mieszkanie, jest to moim ulubionym zajęciem.
Nienawidzę sprzątać mieszkania.

Proszę ;D
15 4 15