Odpowiedzi

2010-03-01T20:51:20+01:00
Tętnica artery
migdałki tonsils
żyła vein
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:53:25+01:00
Tętnica - arteria
śledziona - spleen
migdałki - tonsil
grysica - thymus
żyła - vein
prawa komora serca - right cardiac ventricle
lewa komora serca - left cardiac ventricle
zastawki - anals
1 3 1
2010-03-01T21:14:24+01:00
Tętnica - arteria
śledziona - spleen
migdałki - amygdala
to chyba miało byc ''gruźlica''- tuberculosis
żyła - gutter
prawa komora serca - right cockle heart
lewa komora serca - left cockle heart
zastawki -valve
;)
1 4 1