Odpowiedzi

2010-03-01T20:54:48+01:00
W naszych domach do urządzeń o dużej mocy należy zaliczyć pralki, kuchenki elektryczne, przepływowe podgrzewacze wody, grzejniki elektryczne dlatego należy ograniczyć ich używanie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:01:00+01:00


Naprawmy cieknące krany.
Używajmy prysznica zamiast brać kąpiel w wannie.
Podczas mycia zębów zakręcajmy wodę.
Zamiast zmywać naczynia ręcznie warto jest zrobić to w zmywarce. Zużycie wody w dobrych modelach zmywarek sięga tylko 36 litrów na cykl. By umyć ręcznie tą samą ilość naczyń w zlewie zużyjemy ponad 100 litrów

Koszty oświetlenia stanowią 10% do 15% rachunków za elektryczność.
Kupując energooszczędne żarówki możemy obniżyć zużycie energii za oświetlenie nawet o 3/4.


Obniż temperaturę w domu o 1 stopień C, zamykaj okna kiedy jest włączone ogrzewanie, ubieraj się ciepło
Wybieraj produkty, które mają lekkie opakowania
Wyłącz światła i inne urządzenia kiedy ich nie używasz, używaj energooszczędnych żarówek
Ponowne używaj toreb plastikowych w czasie zakupów i do przechowywania różnych przedmiotów
Używaj kuchenek mikrofalowych zamiast tradycyjnych kiedy chcesz ogrzać posiłek
Używaj akumulatorów zamiast jednorazowych baterii
1 1 1
2010-03-01T21:01:55+01:00
Wyłaniamy światło gdy wychodzimy z danego pomieszczenia

Kupujemy energooszczędne żarówki

.Zmywarka
podłączyć zmywarkę do ciepłej i zimnej wody, bardziej energooszczędne jest podłączenie do wody zimnej.

Kuchenka elektryczna
należy gotować z małą ilością wody w zamkniętych naczyniach;

Pralka
pranie wstępne należy wykorzystywać tylko wtedy, gdy pranie jest mocno zabrudzone,
używaj zimnej wody gdy tylko to możliwe.

Myślę że pomogłam.