Odpowiedzi

2010-03-01T20:59:49+01:00
Czego brakuje dzisiejszemu światu aby był dobry, piękny i pełen prawdy.?
Czy dzisiejszy świat będzie dobry piękny i pełen wiary zależy tylko od nas. Każdy z nas powinien docenić , ze ogóle jest i żyje , powinien docenić i cieszyć się każdym dniem. Powinniśmy w każdym człowieku brata, bliźniego, zauważyć w nim Jezusa. Dlatego miłe słówko czy uśmiech poprawiło by relacje między ludźmi. Przecież to tak niewiele kosztuje!Przede wszystkim powinniśmy kochać ludzi,przyrodę , Boga! W każdej sytuacji być szczerzy. Ilu byśmy uniknęli problemów, kłopotów, kłótni i nieporozumień!Główną myślą każdego człowieka powinno być: Kochaj Boga , bliźniego i siebie, Ciesz się każdym dniem, to dar od Boga i ze wszystkimi bądź szczery! to tak niewiele kosztuje! A życie będzie piękniejsze i tobie i bliźniemu będzie się lepiej żyło!
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:00:41+01:00
2. Dzisiejszemu światu brakuje przede wszystkim wiary w Pana Boga miłości i miłosierdzia. Ludzie powinni być bardziej na sobie otwarci oraz pokazywać innym jak ważna jest dobroć.
Tak mi się wydaje;)
5 4 5