Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:54:36+01:00
Goszczyński Seweryn
Fredro Aleksander
Krasiński Zygmunt
Mickiewicz Adam
Norwid Cyprian Kamil
Pol Wincenty
Rzewuski Henryk
Słowacki Juliusz
Syrokomla Władysław
Zalewski Bronisław
2010-03-01T20:55:36+01:00
1.Zygmunt Krasiński
2.Juliusz Słowacki
3.Cyprian Kamil Norwid
4.Aleksander Fredro
5.Adam Mickiewicz
6.Antoni Malczewski
7.Henryk Rzewulski
8.Wincenty Pol
9.Seweryn Goszczyński
10.Kornel Ujejski
1 5 1