Odpowiedzi

2010-03-01T20:55:23+01:00
Samice: kamila,justyna,gabrysia,anastazja i ola. samce:dominik,kamil,dobor,bieniek,starlop.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:49:51+01:00
Samice:
-Mirinda
-Muszka
-Cytryna,Tęczowa
-Inna

Samce:
-Alzoo
-Lolipop
-Enter
-Repilek
-Onion

A jak normalne imiona to:
Amanda,Nikola,Jagoda,Oriana,Blanka,Elizabet
Teofil,Gustaw,Eustachy,Maniek,Marianek,Damian,Dastin,

Boże,jaka głupia praca domowa to jest jakieś szalone xD
2 5 2