Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T20:55:54+01:00
Przyczyna:
-chęć powiększenia terytorium przez Rosje, Austrie i Niemcy
-kryzys międzynarodowy i wojna domowa

skutki:
-znikniecie Polski z mapy
-niezadowolenie ludności
2010-03-01T20:56:38+01:00
Przyczyny:Polska utracila swoje tereny i pół mil. Ludności ponieważ zaborcy chcieli posiadać Polskę ze względu na dobre polozenie geo.
Skutki:
sejm musiał przyjąć niekorzystne uchwały gospodarcze i handlowe
sejm przeprowadził reformę skarbową