Autokar jadący autostradą mijał ustawione na poboczu billboardy reklamowe informujące,że jedna z sieci handlowych w najblizszym weekend bedzie sprzedawała swoje towary po cenach nizszych po podatek VAT, Przyjmijmy ze stawka VAT na towary w tych sklepach wynosi 22%. Z reklamy wynika ze cena promocyjna w porownaniu z dotychczasowa bedzie nisza o:
a. okolo 18 %
b. 22%
c. okolo 26 %
d. nie mozna tego ustalic, bo nie jest znana cena towaru

2

Odpowiedzi

2010-03-01T21:53:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T22:03:09+01:00