Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:13:21+01:00
Nadwaga - zwiększenie masy ciała spowodowane zgromadzeniem nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej .


niedowaga - stan niedoboru masy ciała , przyczyna jest spożywanie niedostatecznej ilości pokarmow

W przypadku niedowagi powinniśmy wprowadzić do diety produkty ktore oczyszczają ogranizm i dożywiają go

Natomiast w przypadku nadwagi należy ograniczyć ilość spożywanych kalorii

otyłość - nagromadzenie tkanki tłuszczowej w organizmie , przekraczające dzienne zapotrzebowanie .
Osoba chcąca schudnąc powinna zrzucic 5-10kg ale w sposob trwały. Osoba mająca umiarkowaną lub mała aktywnosc fizyczną powinna zjadac posiłki łaczej wartosci energetycznej ok 1000kcal dziennie
2010-03-01T21:33:56+01:00
Przy tych chorobach najlepiej skonsultować się z lekarzem, gdyż on poda specjalną dietę