Odpowiedzi

2010-03-01T21:06:25+01:00
1.Ciężarek spadał swobodnie 10 sekund zanim zderzył się z Ziemią. Jaką prędkość osiągnął?


A. 981 m/s B. 360 km/h C. 10 m/s D. 100 km/h


Zaznacz odpowiedź

2. to ten obrazek który ci wysłałem

3.http://www.cke.edu.plindex.phpoption=content&task=view&id=97&Itemid=97
tu masz stronkę na której są testy od 2009 do 2002 i są podzielone na zadania



1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:18:19+01:00
1.Na początku lipca pani Modna wypatrzyła na wystawie sklepowej sandały, które kosztowały 200 zł. 15 sierpnia sklep obniżył cenę obuwia letniego o 30%, a po dwóch tygodniach o kolejne 50%. Wówczas to pani modna zdecydowała się na zakup sandałów. Ile zapłaciła?
2.W zakładzie wytwarzającym obuwie zaplanowano produkcję na pierwszy kwartał 2006 roku w liczbie 2400 par butów dziecięcych, 2000-męskich i 1600- damskich. Załoga zakładu przekroczyła plan , wytwarzając więcej par butów: dziecięcych o 30%, męskich o 15%, a damskich o 25%. Oblicz łączną liczbę wyprodukowanych par butów w pierwszym kwartale 2006 roku.
3.W filharmonii jest ogółem 470 miejsc na widowni, w tym 350 to miejsca 1, a 120-2. Bilet normalny na miejsce 1 kosztuje 40zł, ulgowy-25zł, a na 2 odpowiednio 25zł i 15 zł. Oblicz wpływy filharmonii z biletów na koncert, jeśli sprzedano 80% biletów normalnych i 20% ulgowych na 1 miejsca oraz 40% normalnych i 60% ulgowych na miejsca 2.