Odpowiedzi

2010-03-01T21:10:50+01:00
Mam tylko o Marcinie

-Zapisanie M,arcinka do szkoły w owczarach
-Wyjazd marcina do gimnajum w klerykowie
- śmierc matki
-pójście do teatru na sztukę w języku rosyjskim
- stopniowe uleganie rusyfikacji
- wstawiennictwo marcina u dyrektora w sprawie radka i pomoc udzielona nowemu koledze
-Przybycie do szkoły Bernarda zygiera i słynna lekcja j.polskiego
- obrzucenie błotem pana majewskiego
-pierwsza miłosc marcina
ukonczenie szkoły i decyzja o podjęciu studiów w warszawie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:15:47+01:00
A,Radek:
1. zycie w pajeczynie dolnym
2. pierwsze nauki u m=paluszkiewicza
3. ZEdykacja andrzeja w pyrzoglowach
4.codzienna droga do gimnazjum w klerykowie
5. stancja i posada korepetytora
6.nauka w gimn.
7.incydent na lekcji j.polskiego
8.pomoc M.borowicza
9.udzial w spotkaniach u gontali
10.symboiczny uscisk dloni

M.Borowicz:
1.nauka w owczarach
2.egzaminy i korepetycje
3.pobyt na stancji
4.smierc matki
5.zarliwosc religijna chlopca
6.uleganie wplywom rusyfikacji
7.pomoc dla A.radka
8.wstrzas psychiczny na lekcji j.polskiego
9.budzenie sie swiadomosci narodowej marcina
10.na gorce u gontali
11.zemsta na majewskim
12.matura
13.uczucia marcina do biruty
14.symboliczny uscisk dloni z a.radkiem.


Ten plan podala nam pani wiec jest ok :)
mam nadzieje ze pomoglam ;)
23 4 23