Odpowiedzi

2010-03-01T21:17:57+01:00
X*100%+1,8*0%=(x+1,8)*10
x*100%+1,8*0=(x+1,8)*10
100x+0=10x+18
100x+0=10x+18
100x10x=18
90x=18/:90
x=2przez 10 na kresce ułamkowej
x=0,2
*to jest razy

x*0%+5%*2=(x+2)*2%/*100
x*o+5*2=(x=2)*2
-2x=4-10
-2=-6/:(-2)
x=3
mam nadzieje, że się podoba:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:21:16+01:00
A) 2(x+1)=x
2x+2=x
2=-x
x=-2
B) 2t-(3t+1)=6
2t-3t-1=6
-t=7
t=-7
C) 3(y+6)-y=2(y+9)
3y+18-y=2y+18
0=0