Odpowiedzi

2010-03-01T21:11:34+01:00
Where are you - Gdzie jesteś
I'm up here,in the tree- Jestem tutaj na drzewie
What's the matter?- Co się stało
I'm stuck!-Utknąłem
I can't get down- Nie mogę zejść na dół
It's easy.- To proste
I'm scared- Boję się


Myślę że pomogłam pozdrawiam

Chuchlinek ; **
2010-03-01T21:13:06+01:00
Where are you - Gdzie jesteś
I'm up here,in the tree- Jestem tutaj, na drzewie
What's the matter?-Co się stało
I'm scared- Boję się
Don't be silly!Putyour hand on this branch -Nie wygłupiaj się!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:13:53+01:00
-Gdzie jesteś
-Jestem tutaj, w drzewie
-Co się stało?
-Utknąłem
-Nie mogę zejść
-To proste
-Boję się

Nie wygłupiaj się! Włóż rękę w tej branży
Ok. Oto idzie

Mam nadzieję że pomogłam ;-)
2 1 2