Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:18:00+01:00
X-liczba pracowników
35%x-kobiety
65%x-mężczyźni
65%x-35%x=252
30%x=252
252/30%=252/0,3=840
jest 840 osób
2010-03-01T21:29:11+01:00
X - ilość pracowników
35%x to kobiety więc 65%x to mężczyźni

35%x - 65%x = 252
0,35x - 0,65x = 252
-0,3x = 252
x= -840

odp. wedłóg twoich danych wychodzi że liczba pracowników wynosi -840 ludzi.

Co jest oczywiście nie możliwe, więc sprawdź jeszcze raz czy dobrze napisałś treść zadania i jeśli czymś różni to napisz na prywata :D