Odpowiedzi

2010-03-01T21:19:10+01:00
Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził.
Dobry zwyczaj nie pożyczaj.
Dzielić skórę na niedźwiedziu.
Kto szybko daje, dwa razy daje.
Gdzie się drwa rąbie, tam wióry lecą.
Pasować jak pięść do nosa.
Nie ma ognia bez dymu, nie ma dymu bez ognia.
1 1 1
2010-03-01T21:25:09+01:00
Nie patrz złemu w oczy, bo on Cię od tyłu zaskoczy.
Bierz nogi za pas, póki jeszcze czas.
Daj kurze grzędę, a ona: "jeszcze wyżej siędę".
Hulaj duszo, póki młoda.
Kuj żelazo póki gorące.
Nie bądź w gorącej wodzie kąpany.
Nie czyń bliźniemu co tobie niemiłe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:30:41+01:00
-Uderz w stół, a nożyce się odezwą.
-Zrób dziś, co masz zrobić jutro.
-Strzeż się psa milczącego i spokojnej wody.
-Rób a rób, zarobisz na grób.
-Pracuj, a garb ci sam wyrośnie.
-Nigdy nie mów «nigdy».
-Nie wywołuj wilka z lasu.
-Nie wykręcaj kota ogonem.
-Nie ucz ojca dzieci robić.
-Nie rzucaj słów na wiatr.
-Nie mów hop, póki nie przeskoczysz.
-Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz.
-Daj kurze grzędę, ona: „jeszcze wyżej siędę!”