Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:17:24+02:00
Człowiek hedonistyczny dąży tylko do przyjemności. Jezus pokazując nam Jego drogę - drogę błogosławieństw nie mówi nam, że będzie łatwo. Wręcz przeciwnie, bo wszystko co piękne jest trudne. Hedoniści podchodzą do człowieka w sposób taki, że dla człowieka powinno być ważna tylko przyjemność tzw. 'carpe diem' - chwytaj dzień. Chrześcijanie nie dążą do przyjemności. Chrześcijanie podchodzą do człowieka jak do kogoś kto jest dzieckiem Bożym, ktoś kto jest dla Niego szczególnie ważny gdyż został nam dany od samego Boga.
1 4 1
2009-10-19T20:32:44+02:00
Chciałabym poprawić siostrę069 napisała,że chrześcijanie nie dążą do przyjemności.To jest nieprawda,każdy z nas dąży do przyjemności.Hedonistyczne podejście do życia to jest takie,w którym człowiek stawia tylko na zabawę i chce mieć całkowite poczucie wolności,nie chce być od nikogo zależnym.Natomiast chrześcijanin oprócz robienia czegoś dla siebie stara się także pomagać innym,aby wszystkim żyło się dobrze,nie myśli tylko o sobie.
1 1 1