Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:18:21+01:00
3600-kwota
24%-oprocentowanie w skali roku
24% z 3600=
0,24* 3600=864
3600+864=4464
0,24*4464=1071,36
1071,36+4464=5535,36
stan oszczędności po 2 latach to 5535,36
2010-03-01T21:18:44+01:00
24% to 0,24 (dziś takiego oprocentowania niema było w 90 roku - chyba)
po pierwszym roku
3600*0,24=864 zysk z procentów
3600+864=4464 zł stan konta po roku i kapitalizacji
po drugim roku
4464 *0,24 = 1071,36
4464+1071,36 = 5535,36