Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:22:14+01:00
Pi r l = 12 pi
pi r l + 2 pi r r =20 pi Za pi r l podstaw 12 pi

12 pi + 2 pi r r = 20 pi
2 pi r r = 8 pi
r r = 4
r = 2 Podstaw do równania pierwszego
2 pi l = 12 pi
l = 6
Odp.Promień walca r=4,tworząca l=6.
1 1 1
2010-03-01T21:25:09+01:00
Pc = 2Pp + Pb
Pc = 20π
Pb = 12π

20π = 2Pp + 12π
2Pp = 20π - 12 π
2Pp = 8 π
Pp = 4 π

4 π = π r² / : π
4 = r ²
r = 2 cm


l = 6cm

5 4 5
2010-03-01T21:29:08+01:00
Pc=20π
Pb=12π
r=?
Pc=2π r²+Pb
20π=2π r²+12π
20π-12π=2π r²
8π=2π r²/2π
4π=r²/√
r=√4=2
Pc=2π r²+2π r*H
20π=2π2²+2π2*H
20π=8π+4π*H
20π-4π=8π*H
16π=8π*H/8π
H=2
2 5 2