Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:18:59+01:00
1 Śmieci mniej ziemi lżej
2 Naszą Ziemię szanujemy, surowce wtórne segregujemy
3 Sprzątanie Świata - Recykling: to się opłaca

Mam nadzieje ze pomogłam ; )
5 4 5
2010-03-01T21:22:38+01:00
Woda czystrza powietrze świeci jest nam dobrze bo wyzbieraliśmy śmieci
4 2 4
2010-03-01T21:25:09+01:00
"Świat jest piękny i uroczy, nie pozwólcie go dziś zmroczyć"

"dbaj o przyrodę a nie o urodę"

"Wyrzucaj śmieci do śmietnika , nie zaśmiecaj już trawnika"

"Zbieraj śmieci bo utoną w nich dzieci"

"śmieci segregujesz-przyodę ratujesz"

"moja mama sprząta gotuje, a ja ziemię ratuje"

"Zbieraj śmieci do woreczka, a uzbiera się wycieczka"

"nie wyrzucaj śmieci w krzaki bo zabijesz nam zwierzaki"

"zieleń tu zieleń tam zawsze zdrowo będzie nam"
9 4 9